Interviu cu Megan...

Dupa succesul de care s-a bucurat primul film, Megan Fox revine in cel mai asteptat film al verii: “Transformers: Razbunarea celor invinsi”.

Cum este sa te intorci la franciza care te-a facut celebra?
Megan Fox: Am fost nerabdatoare sa ma intorc pentru ca, dupa ce parasesti niste platouri de filmare atat de mari si de haotice, te intorci pe un platou normal si totul este calm si se misca incet – dureaza chiar si trei zile sa filmezi o scena. Pentru “Transformers” filmam chiar si jumatate din pelicula intr-o singura zi. Este interesant si amuzant. Este un platou de filmare si al mintii cu totul diferit.

A evoluat personajul tau in acest film?
Megan Fox: Au trecut doi ani de cand Sam si Mikaela au o relatie, iar romantismul a cam disparut. Cand ii vezi, ai impresia ca sunt in aceasta relatie de multi ani. Nu sunt plictisiti, insa se ciondanesc tot timpul. Parca sunt niste oameni casatoriti de mult.

Care a fost cea mai solicitanta scena din film?
Megan Fox: Filmam in New Mexico, la White Sands, unde exista niste dune gigantice, iar eu si Shia trebuia sa alergam pe duna de nisip, sa alunecam si apoi sa fugim catre oras. Scena a fost filmata dintr-o macara uriasa. Am facut asta de patru ori. Ma durea spatele si sunt aproape sigura ca unul dintre plamani era gata sa cedeze. Am crezut ca nu o sa supravietuiesc. Trebuie sa fii intr-o forma foarte buna.

Primul “Transformers” a fost o mare surpriza si a avut un succes incredibil. Te asteptai sa revii atat de repede pentru un sequel?
Megan Fox: Pai, dupa ce am vazut cati bani a facut primul film, ne-am gandit sa ne intoarcem (rade). Plus ca personajele sunt foarte tinere – nimeni nu vrea sa ii vada pe Sam si pe Mikaela la 30 de ani, deci trebuia sa filmam acum.

In acest stadiu al carierei tale, cum te simti cand observi ca te perfectionezi cu fiecare rol si primesti scenarii din ce in ce mai interesante?
Megan Fox: Este o binecuvantare faptul ca am fost implicata in acest proiect. “Transformers” a fost primul meu film in adevaratul sens al cuvantului. Habar nu aveam ce fac. Eram speriata in fiecare scena. Cand puneau camera pe mine, imi doream sa fiu in culise. Eram atat de speriata incat nu voiam deloc sa vorbesc. Dar ai dreptate, cu fiecare rol in parte si cu cat mai mult lucrezi pe platourile de filmare, cu atat mai mult cresti ca actor si devii mai natural. Frica este cea care te impiedica sa fii un actor bun si sincer pe ecran. Cu cat lucrezi mai mult si cu cat mai putin te temi, cu atat mai sincer poti deveni in fata camerelor.

In ce fel succesul adus de “Transformers” ti-a schimbat viata?
Megan Fox: S-a intamplat treptat. Nu este ca si cum te trezesti si viata ta este brusc diferita. Se intampla de la o saptamana la alta, de la o luna la alta. Insa cu siguranta s-a schimbat – acum niciunul dintre noi nu poate spune ceva fara ca declaratia sa apara ca stire principala pe Yahoo News. Nu mai putem glumi la fel de mult si nu ne mai putem prosti. Trebuie sa luam in calcul si faptul ca suntem urmariti de multi copii. Oamenii se asteapta sa fii un model si nu realizeaza ca exista o tona de responsabilitati care cad pe umerii a doi actori ce nu au fost pregatiti pentru aceste responsabilitati si nici nu le-au cautat.

Faptul ca esti fata intr-un film de actiune pe marile ecrane inseamna ca ai probleme cu machiajul la temperaturi ridicate?
Megan Fox: Lui Mike (n.r. regizorul Michael Bay) nu ii place sa vada oamenii de la machiaj pe platourile de filmare, iar eu nu pot sa stau pe scaunul de la machiaj mai mult de o ora. Daca se sterge, asta este.

Cum se inteleg nispul si coafura?
Megan Fox: Cand am fost in New Mexico, mi-au coafat parul, insa deasupra noastra erau elicoptere si am fost prinsi intr-o furtuna de nisip care mi-a facut parul sa arate foarte sexy. Deci nisipurile sunt bune pentru par. Il fac sa arate grozav.

Ti-ar placea daca franciza ar continua cu al treilea si al patrulea film?
Megan Fox: Sigur. Cred ca avem cu totii nevoie de odihna, dar dupa ce ne incarcam bateriile, cu siguranta. Sunt filme pe care le faci din placere.



Sursa: http://www.movies.ie/html/article2.aspx?articleid=5077

0 comentarii:

top
Promovare Gratuita - Top123 SEO Romania ClickLink.ro Filme Inscrie-te in TOP ! Director web TopOfBlogs DigNow.net Colinde AfaceriOnline.net Director Web TopDirector - Cinema